مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 16:552021-04-13سياسي

رایزنی مسؤولان عالی گیلان با نوبخت برای بهبود شاخص های سلامت محور


مسوولان عالی گیلان امروز با رییس سازمان برنامه وبودجه دیدار و در خصوص جذب اعتبارات ملی و بودجه ای گیلان که عمده ترین آن ها با محوریت حوزه سلامت بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز نشستی با حضور ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه وبودجه در محل دفتر سازمان برنامه وبودجه کشور برگزار شد.

در این نشست که به منظور بررسی طرح های توسعه ای گیلان و ارزیابی پیشرفت پروژه های عمرانی گیلان به ویژه حوزه سلامت برگزارشده بود، ارسلان زارع استاندار گیلان و همچنین جمعی از مجمع نمایندگان گیلان در ، ازسرگیری احداث و بهسازی دانشکده پزشکی سایت لاکان و همچنین در خصوص تأمین منابع فاز اجرایی این پروژه ها نیز بحث و تبادل نظر شد.

گفته شده در این نشست تکمیل پروژه های عمرانی و فنی بهداشت و درمان شهرستان ها و همچنین در نظر گرفتن منابع فوق العاده جهت تأمین تجهیزات پزشکی و سرمایه ای نیز، از دیگر مواردی بوده که توسط سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همچنین نمایندگان مردم در حوزه های انتخابیه سراسر استان مورد تأکید قرارگرفته است.

نمایندگان مردم گیلان در خانه ملت که در این نشست حاضر بودند نیز هرکدام با برشمردن نیازمندی های حوزه انتخابیه خود به ویژه در بخش بهداشت و درمان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مسؤولان عالی گیلان با نوبخت برای بهبود شاخص های سلامت محور

رایزنی مسؤولان عالی گیلان با نوبخت برای بهبود شاخص های سلامت محور