مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 16:402021-04-13سياسي

امور اجرایی انتخابات استان قم، به نحو احسن و طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: امور اجرایی انتخابات استان قم به نحو احسن و طبق برنامه زمانبندی اعلامی وزارت کشور در حال انجام است.

- ایسنا/قم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: امور اجرایی انتخابات استان قم به نحو احسن و طبق برنامه زمانبندی اعلامی وزارت کشور در حال انجام است.

دکتر بیژن سلیمان پور معاون استاندار و رییس ستاد انتخابات استان قم در نهمین جلسه این ستاد که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در این ماه پرفیض اظهار کرد: انتخابات 28 خرداد 1400 از جهات مختلف دارای اهمیت است و مشارکت بالای مردم بار دیگر اقتدار و عزت نظام اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

وی برگزاری انتخاباتی امن، سالم، پرشور و باشکوه را وظیفه اصلی ستاد انتخابات دانست و تصریح کرد: تلاش همه مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید در راستای تحقق این مهم و با رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و قانون مداری باشد.

سلیمان پور به تشکیل منظم و هفتگی جلسات ستاد انتخابات استان اشاره کرد و گفت: کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان نیز علاوه بر پیگیری مصوبات ، باید در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسات کاری خود اقدام و گزارش آن را به دبیرخانه منعکس نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امور اجرایی انتخابات استان قم، به نحو احسن و طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است

امور اجرایی انتخابات استان قم، به نحو احسن و طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است