مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-13سياسي

سازمان انرژی اتمی، غنی سازی را محدود به تاسیسات نطنز نکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه رخ داده در سایت نطنز، نوشت: - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در بیانیه ای نوشت: از سازمان انرژی اتمی تقاضا داریم طبق سند برجام، غنی سازی را محدود به تاسیسات نطنز نکند و در سایت های هسته ای دیگر عمل غنی سازی را شروع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه رخ داده در سایت نطنز، نوشت: از سازمان انرژی اتمی و شخص رییس این سازمان تقاضا داریم طبق سند برجام، غنی سازی را محدود به تاسیسات نطنز نکنند و در سایت های هسته ای دیگر عمل غنی سازی را شروع کرده تا زمینه این نوع اقدامات به وجود نیاید.

در این بیانیه آمده است:در سال های اخیر همزمان با پیشرفت ملت ایران در زمینه های گوناگون، شاهد اقدامات خبیثانه دشمنان راه حق بوده ایم و این بار برای سومین مرتبه در سایت غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز) خرابکاری صورت گرفت.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم علاوه بر محکوم کردن این حادثه تروریستی، تاکید می کند:1- هنگامی که در سال گذشته شاهد اقدامی دیگر در سایت نطنز بودیم، هشدار داده شد که سکوت در این باره و عدم پاسخ به موقع می تواند دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انرژی اتمی، غنی سازی را محدود به تاسیسات نطنز نکند

سازمان انرژی اتمی، غنی سازی را محدود به تاسیسات نطنز نکند