مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-13سياسي

فارس متفاوت ترین استان کشور در حوزه هنر انقلاب است


استان فارس متفاوت ترین استان کشور در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی است و توجه ویژه به این استان خواهد شد.

- شیراز- رییس حوزه هنری کشور گفت: استان فارس متفاوت ترین استان کشور در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی است و توجه ویژه به این استان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی دادمان عصر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس حوزه هنری استان فارس بیان کرد: امید است با تغییراتی که در حوزه هنری استان فارس در حال شکل گیری است شاهد تحول های محسوسی در استان بوده و عاملی برای شکوفایی فارس در عرصه ملی شود.

وی اضافه کرد: استان فارس یکی از مهم ترین استان های کشور در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی است و باید توجه ویژه ای به موضوع فرهنگ و هنر استان فارس وجود داشته باشد تا شاهد شکوفایی استعدادهای موجود در حوزه فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی در استان باشیم.

دادکان تاکید کرد: توقع و انتظاری که از استان فارس وجود دارد بسیار بیشتر از سایر استان های کشور بوده و باید فارس از سایر استان های کشور متفاوت ظاهر شده و در حوزه تخصیص اعتبارات نیز باید استان به گونه ای دیگر دیده شود.

او ادامه داد: مراکز استان ها نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی دارند زیرا می توان با استفاده از ظرفیت های موجود در استان ها به دنبال رشد هنر انقلاب اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس متفاوت ترین استان کشور در حوزه هنر انقلاب است

فارس متفاوت ترین استان کشور در حوزه هنر انقلاب است