مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-13اقتصادي

شناسایی 1 میلیون و 300 هزار خانه خالی تاکنون/ کاهش تلاطم بازار مسکن با اخذ مالیات


تاکنون 1 میلیون و 300 هزار خانه خالی شناسایی شده و لیست آن در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است که با اقدامات بعدی و اخذ مالیات از خانه های خالی تلاطم بازار مسکن کاهش پیدا خواهد کرد.

- به گزاشر خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ، آمار مورد نیاز در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

برنامه ریزی های ما در طرح جامع مسکن برای شناسایی نیازمندان واقعی و نیاز واقعی جامعه است و نباید اطلاعات ما براساس مفروضات باشد.

اسلامی ضمن تاکید براینکه پول های وارد شده به بازار مسکن موجب تلاطم شده است، گفت: قانونگذار دریافت میزان مالیات را از اشخاص حقیقی و حقوقی در بحث خانه های خالی از یکدیگر تفکیک کرده است، بنابراین اشخاص حقوقی مانند مؤسساتی که توانایی مالی داشته و انبوهی از خانه هایی را خریده و  خالی نگاه می دارند باید مالیاتی دو برابر اشخاص حقیقی پرداخت کنند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: هدف ما از اجرای قانون این است که سرمایه در راستای تولید و عرضه مسکن به این حوزه وارد شود نه نگاه داشتن برای سرمایه اندوزی.

  وی اظهار کرد: تاکنون 1 میلیون و 300 هزار خانه خالی شناسایی شده و لیست آن در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است و با اقدام تکمیلی ثبت نام مردم در سامانه املاک براساس قانون جدید مسلما تلاطم در بازار مسکن فروکش کرده و مردم آسایش پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1 میلیون و 300 هزار خانه خالی تاکنون/ کاهش تلاطم بازار مسکن با اخذ مالیات

شناسایی 1 میلیون و 300 هزار خانه خالی تاکنون/ کاهش تلاطم بازار مسکن با اخذ مالیات