مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-13سياسي

سخت ترین مجازات ها در انتظار اراذل و اوباش خواهد بود


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس برای حفظ امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، گفت: سخت ترین برخوردها در انتظار اراذل و اوباشی خواهد بود که قصد برهم زدن این امنیت را داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس برای حفظ امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، گفت: سخت ترین برخوردها در انتظار اراذل و اوباشی خواهد بود که قصد برهم زدن این امنیت را داشته باشند.

سردار علی اکبر جاویدان در جریان سفر به پاوه و دیدار با ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه اظهار داشت: امنیت خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد خدشه ای به آن وارد کند، با واکنشی سخت و پشیمان کننده روبرو می شود.

وی همچنین با تقدیر از حمایت روحانیت از اقدامات و برنامه های پلیس، روحانیون را پشتیبان معنوی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: علما و روحانیون با ارائه رهنمودهای حکیمانه و مجتهدانه نقش بسیار مهمی در هدایت مردم و جوانان به سمت دینداری و جلوگیری از وقوع جرایم دارند.

جاویدان تصریح کرد: موقعیت ممتاز ائمه جمعه و جماعات میان مردم و هدایت گری آنها در پیشگیری از وقوع بسیاری جرایم و آسیب های اجتماعی نقشی پررنگ داشته است که امیدوارم همین روند ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت ترین مجازات ها در انتظار اراذل و اوباش خواهد بود

سخت ترین مجازات ها در انتظار اراذل و اوباش خواهد بود