مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-13اقتصادي

تلف شدن 120 تن ماهی در مزارع پرورش ماهی خانمیرزا


مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حدود 120 تن ماهی در مزارع پرورش ماهی خانمیرزا تلف شده است، گفت: باید برای اعلام نظر نهایی منتظر نتیجه آزمایشات و نمونه گیری های انجام شده باشیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حدود 120 تن ماهی در مزارع پرورش ماهی خانمیرزا تلف شده است، گفت: باید برای اعلام نظر نهایی منتظر نتیجه آزمایشات و نمونه گیری های انجام شده باشیم.

محمد کریمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه علت تلفات مزارع پرورش ماهی در شهرستان خانمیرزا در دست بررسی است، اظهار کرد: باید برای اعلام نظر نهایی منتظر نتیجه آزمایشات و نمونه گیری های انجام شده از ماهیان توسط اداره کل دامپزشکی باشیم.

مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست شهرستان لردگان پس از نمونه گیری اولیه از آب رودخانه قره که آب این رودخانه وارد مزارع پرورش ماهی می شود، وجود آمونیاک را در آب تایید و مقدار آن را بیش از حدمجاز اعلام کرد.

وی بیان کرد: به نظر می رسد آمونیاک موجود در آب رودخانه وارد مزارع پرورش ماهی شده باشد و علت تلفات نیز همین باشد، اما پتروشیمی لردگان خروج پساب از کارخانه و ورود آن به رودخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن 120 تن ماهی در مزارع پرورش ماهی خانمیرزا

تلف شدن 120 تن ماهی در مزارع پرورش ماهی خانمیرزا