مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-13فرهنگي

شکست سوپراستار سینمای ایران در شبکه نمایش خانگی


چرا محمدرضا گلزار پس از تجربه اجرای «برنده باش»، با مسابقه اطلاعات عمومی اش در نمایش خانگی به خوبی دیده نشده است؟ - جی پلاس ، مسابقه هفت خان با اجرای محمدرضا گلزار، از نورز 1400 وارد نمایش خانگی شد و تا به حال سه قسمت از آن منتشر شده است، اما هنوز نتوانسته مخاطبان زیادی داشته باشد و از رقابت با سریال های نمایش خانگی جا مانده است.

طبق آماری که پلتفرم نماوا از پربازدیدترین محصولات خود در پایان تعطیلات نوروز و پایان هفته گذشته منتشر کرده، هفت خان در رتبه آخر قرار داشته و پنجمین محصول پربیننده نماوا بوده است.

چرا این مسابقه پربیننده نبوده و حضور محمدرضا گلزار کمک زیادی به استقبال از هفت خان نکرده است؟ هفت خان تلویزیونی می دانید که در نمایش خانگی نسبت به تلویزیون ممیزی و محدودیت کمتر است، بنابراین محتوای سریال ها و تولیدات این مدیوم هم کاملا متفاوت است و مخاطب توقع دارد در نمایش خانگی سریال ها و برنامه های متفاوتی را تماشا کند، اما هفت خان این انتظار مخاطب را برآورده نمی کند.

این مسابقه نسبت به مسابقه های تلویزیونی، تفاوت ویژه ای ندارد و کمتر بودن ممنوعیت ها در نمایش خانگی، تاثیری در ساختار و جذابیت هفت خان نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست سوپراستار سینمای ایران در شبکه نمایش خانگی

شکست سوپراستار سینمای ایران در شبکه نمایش خانگی