مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-13دانش

سازمان های مختلف برای رفع مشکلات خود باید به سراغ دانشگاه ها بیایند


محمد کریمی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره تقاضا محور کردن پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت: - مدیر امور پژوهشی دانشگاه امیرکبیر گفت: سازمان های مختلف برای رفع مشکلات خود باید به سراغ دانشگاه ها بیایند و مسائل خود را در اختیار دانشگاه ها قرار دهند تا اساتید دانشگاهی با همکاری دانشجویان در قالب پایان نامه به رفع آن ها بپردازند.

محمد کریمی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره تقاضا محور کردن پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت: درصدی از پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیر تقاضا محور هستند.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا بیمار به سراغ پزشک می رود تا مشکلات خود را رفع کند؛ بنابراین سازمان های مختلف برای رفع مشکلات خود باید به سراغ دانشگاه ها بیایند و مسائل و مشکلات خود را در اختیار دانشگاه ها قرار دهند تا اساتید دانشگاهی با همکاری دانشجویان در قالب پایان نامه به رفع ان ها بپردازند.

مدیر پژوهشی دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: دانشگاه ها می توانند تلاش کنند تا یکسری از مشکلات جامعه را بیابند و در راستای رفع آن ها برآیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های مختلف برای رفع مشکلات خود باید به سراغ دانشگاه ها بیایند

سازمان های مختلف برای رفع مشکلات خود باید به سراغ دانشگاه ها بیایند