مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-13سياسي

سحر های ماه رمضان با «فصل وصل» در رادیو نمایش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، برنامه فصل وصل بمدت 30 شب از طریق رادیو نمایش در کنار شنوندگان، از فضایل روزه داری و توصیه ها و بهجت مومنانه سخن می گوید و مخاطبان نسل امروز می توانند شنونده این برنامه باشند در این .

- برنامه سحرگاهی فصل وصل ویژه سحرماه مبارک رمضان با موضوع عبادت و به منظور ایجاد فضایی معنوی روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، برنامه فصل وصل بمدت 30 شب از طریق رادیو نمایش در کنار شنوندگان، از فضایل روزه داری و توصیه ها و بهجت مومنانه سخن می گوید و مخاطبان نسل امروز می توانند شنونده این برنامه باشند در این برنامه گویندگانی چون امیر نوری، مریم نشیبا و بهروز رضوی حضور دارند.

برنامه فصل وصل ویژه ماه مبارک رمضان و بر اساس طرحی از طرف هادی ماهر مدیر پخش رادیو نمایش و با موافقت محسن سوهانی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و رادیو نمایش، شکل گرفت.

بازخوانی متون عرفانی، حکمت، پند آموز، ادبیات فاخر زبان و ادبیات فاخر فارسی با صدای امیرنوری و بهروز رضوی، تلفیق کارشناسی و گزارش با صحبت های احمد شفازاده کارشناس مذهبی و صدای شنوندگان که توسط لیلا علاقمند گزارشگر برنامه ضبط شده است و نیز تلفیق سخنرانی های معرفتی و مذهبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سحر های ماه رمضان با «فصل وصل» در رادیو نمایش

سحر های ماه رمضان با «فصل وصل» در رادیو نمایش