مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-13سياسي

انتقاد عراقچی از اقدام اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران


نشست گفت وگوهای سیاسی معاونین وزرای خارجه ایران و اسلواکی برگزار شد.

عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه همچنین از تصمیم اخیر اتحادیه اروپا در اضافه کردن نام تعدادی از شخصیت های ایرانی به فهرست تحریم های اتحادیه گلایه کرده و گفت در واکنش به این اقدام ایران .

- نشست گفت وگوهای سیاسی معاونین وزرای خارجه ایران و اسلواکی برگزار شد.

عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه همچنین از تصمیم اخیر اتحادیه اروپا در اضافه کردن نام تعدادی از شخصیت های ایرانی به فهرست تحریم های اتحادیه گلایه کرده و گفت در واکنش به این اقدام ایران گفت وگوهای جامع خود با اتحادیه و همکاری در حوزه های تروریسم، موادمخدر و پناهندگان را به حالت تعلیق در می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نشست گفت وگوهای سیاسی میان معاونین وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسلواکی امروز (24 فروردین 1400) به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد.

در این نشست سید عباس عراقچی ، معاون سیاسی وزیر خارجه ایران و خانم اینگرید بروتسوآ ، معاون وزیر خارجه اسلوکی، در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و جهانی و توسعه روابط دو کشور گفت و گو و تبادل نظر کردند.

در این جلسه که دکتر عراقچی از وین و به صورت آنلاین با همتای اسلواک خود گفتگو نمود، علاوه بر تشریح مواضع کشورمان در خصوص برجام و تاکید بر آمادگی ایران برای احیای برجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عراقچی از اقدام اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران

انتقاد عراقچی از اقدام اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران