مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:402021-04-13سياسي

بازدید جمعی از دانشجویان نخبه کشور از خط تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان نخبه علمی و منتخب تشکل های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور باحضور در شهرک دارویی ستاد اجرایی فرمان امام، - جمعی از دانشجویان نخبه علمی و منتخب تشکل های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور باحضور در شهرک دارویی ستاد اجرایی فرمان امام، از خط تولید واکسن کوو ایران برکت بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان نخبه علمی و منتخب تشکل های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور باحضور در شهرک دارویی ستاد اجرایی فرمان امام، از خط تولید واکسن کوو ایران برکت بازدید کردند.

در ابتدای این مراسم، دانشجویان ضمن حضور در شهرک دارویی شفافارمد با معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام و رییس گروه دارویی ستاد اجرایی دیدار و گفتگو کردند.

حمیدرضا جمشیدی رییس گروه دارویی برکت در این مراسم با بیان این که شهرک دارویی برکت مجموعه ای با ظرفیت 200 هکتار برای سرمایه گذاری بیشتر در زمینه های تک است اظهار داشت: ایران در حال حاضر سه درصد دارو وارد می کند که 40 درصد ارزبری دارد، اما 13 درصد بخش تولید دارو یعنی حدود 600 تا 700 قلم داروی کشور در گروه دارویی برکت تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید جمعی از دانشجویان نخبه کشور از خط تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا

بازدید جمعی از دانشجویان نخبه کشور از خط تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا