مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-13سياسي

برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،  حجت الاسلام سید رضا افتخاری در نشست تشریح برنامه های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان که با حضور دستگاه های فرهنگی برگزار شد، گفت: رمضان فرصتی بی نظیر برای تقویت تبلیغ دین است و  باید به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یکی از مطالبه های  بر حق مردم استان را برگزاری مراسم های مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و بیان کرد: اگر آیین های مذهبی ماه مبارک رمضان تعطیل شوند جامعه دچار خسران خواهد شد.

وی همچنین یکی دیگر از برنامه های این اداره کل را برگزاری جشنواره  مهرواره محله همدل عنوان کرد و گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح گسترش نشاط، امید و تقویت خود باوری دربین اقشار مختلف مردم است.

حجت الاسلام افتخاری افزود:  در این طرح تاکید بر رویکرد اصلی یعنی تحول محله محور ، تاکید بر محوریت مساجد در حل مسائل محله و استفاده از ظرفیت بی بدیل ماه مبارک رمضان در همدلی و همیاری اجتماعی، همچنین پررنگ کردن نقش راهبری امام محله در مقابل دیدگاه تصدی گرایانه و تاکید بر ظرفیت های محله و پای کار آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی در کهگیلویه و بویراحمد