مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-13اقتصادي

معافیت فعالان عرصه فرش دستباف از پرداخت مالیات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرح ناز رافع افزود: هیات وزیران به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و در اجرای تبصره مندرج در ماده (2) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، - رییس مرکز ملی فرش ایران از معافیت کارگاه های فرش دستباف، شرکت ها، تعاونی ها و اتحادیه های مربوطه از ثبت نام در سامانه مودیان و پرداخت مالیات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرح ناز رافع افزود: هیات وزیران به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و در اجرای تبصره مندرج در ماده (2) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، فهرست گروه مودیانی که در سال 1400 ملزم به ثبت نام در این سامانه و صدور صورت حساب الکترونیکی نیستند را تعیین کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس، اشخاص حقیقی موضوع ماده (142) قانون مالیات های مستقیم شامل کارگاه های فرش دستباف و صنایع دستی و شرکت های تعاونی و اتحادیه های تولیدی مربوطه، ملزم به ثبت نام در سامانه مودیان نیستند.

رافع همچنین بیان داشت: هیات وزیران لایحه اصلاح تبصره یک ماده (2) قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی درباره تعیین دستگاه اجرایی مسوول ارزیابی بیمه شدگان صنعت فرش را به تصویب رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت فعالان عرصه فرش دستباف از پرداخت مالیات

معافیت فعالان عرصه فرش دستباف از پرداخت مالیات