مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-13فرهنگي

راهبرد اشتباه در مواجهه با VODها/ آیا پخش تلویزیونی «یدو» و «تک تیرانداز» صحیح بود؟


تهیه کننده فیلم سینمایی «تک تیرانداز» گفت: پخش این فیلم از تلویزیون پیش از اکران در سینما به اصرار مدیران سازمان صدا و سیما بود.

البته محدویت های کرونایی و مشکلات اقتصادی مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نشست مجازی در خدمت یا خسارت به صورت مجازی برگزار شد.

اصغری در این نشست گفت: پخش فیلم سینمایی تک تیرانداز از تلویزیون به اصرار مدیران سازمان صدا و سیما بود، البته به نظرم تلویزیون باید برنامه ای برای مناسبت های مختلف داشته باشد تا در بزنگاه ها متقاضی اکران فیلم هایی نباشد که طبق عرف ابتدا باید در سینما باید پخش شود.

    وی در ادامه تصریح کرد: مسئله دیگری که در اکران فیلم تک تیرانداز ما را مجاب به پخش آن از تلویزیون کرد این بود که در شرایط و محدویت های کرونا یی و مشکلات اقتصادی، مردم چند ساعتی پای این فیلم بنشینند و فراغتی از مسائل و مشکلات داشته باشند و در کنار آن با شخصیت شهید زرین آشنا شوند.

* رسالت صدا و سیما در مواجهه با سینما رقابت نیست، حمایت است اصغری با بیان این که مدیران بازرگانی برای من و همکارانم شفاف کنند که فیلم های خارجی را با چه قیمتی خریداری می کنند و آیا متناسب با همین قیمت فیلم های ایرانی خریداری می شود یا خیر، گفت: قیمت خرید فیلم های سینمایی که تلویزیون می دهد چیزی حدود 100 تا 150 میلیون است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد اشتباه در مواجهه با VODها/ آیا پخش تلویزیونی «یدو» و «تک تیرانداز» صحیح بود؟

راهبرد اشتباه در مواجهه با VODها/ آیا پخش تلویزیونی «یدو» و «تک تیرانداز» صحیح بود؟