مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-13اجتماعي

«طوفان فکری» روشی برای پرورش خلاقیت در نوجوانان و جوانان


کارشناس و مدرس کارآفرینی با بیان اینکه خلاقیت به معنای ساده کردن کارهای سخت است، گفت: خلاقیت استعداد نیست بلکه مهارتی است که می توان با تمرین بیشتر آن را رشد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وبینارهای هفت سکوی ردپا با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ویژه دانش آموزان هنرستانی در اصفهان برگزار می شود که در سکوی سوم به موضوع خلاقیت با محوریت تشریح الگوهای فکری، قیود خودنهاده، روش های افزایش خلاقیت و خیال پردازی پرداخت.

دکترای مدیریت کسب وکار و مدرس و مشاور کسب وکار که در زمینه آموزش مفاهیم کارآفرینی به کودکان و نوجوانان فعالیت می کند، در این وبینار خلاقیت را خلق راهکار، روش، ایده یا دستگاه جدید دانست و اظهار داشت: مغز انسان از دو نیمکره راست و چپ تشکیل شده که نیمکره راست مغز محل ایده پردازی، خلق ایده، هنر و خلاقیت است.

امین ابوعطا در ادامه به ارائه چند تمرین به دانش آموزان برای پرورش خلاقیت آنها پرداخت و افزود: در فضای خلاقیت باید قیود فکری را کنار بزنیم و ساختارها و الگوهای ذهنی قبلی خود را بشکنیم و چیز جدیدی خلق کنیم، این کار کمی سخت است اما با تمرین به دست می آید.

این مدرس و مشاور کسب وکار ادامه داد: در پرورش خلاقیت به دنبال آفرینش روش جدیدی هستیم که مشکلات خود را رفع کنیم، حال اگر ایده جدیدی داشته باشیم که آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان فکری» روشی برای پرورش خلاقیت در نوجوانان و جوانان

«طوفان فکری» روشی برای پرورش خلاقیت در نوجوانان و جوانان