مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-13اقتصادي

سازه المان شهر نور به فروش گذاشته شد


به دلیل برخی مخالفت ها و به منظور جلوگیری از هرگونه تنش احتمالی سازه المان میدان امام(ره) شهر نور به فروش گذاشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، فرامرز چمن آرا بعدازظهر امروز در نخستین نشست خبری سال جدید با خبرنگاران شهرستان نور در بیان عملکرد 20 ماهه خود، اظهار کرد: شهردار ان مختلفی در 66 سال قدمت شهرداری نور تلاش های زیادی کردند که قابل تقدیر است اما در 20 ماهه گذشته یعنی از 12 مردادماه 98 که تصدی شهرداری به من سپرده شد 30 میلیارد تومان بدهی داشت و بودجه آن سال 29 میلیارد و 500 میلیون تومان مصوب شده بود.

 وی در این نشست درباره با المان میدان شهر نور، نیز گفت: روال اداری در شهرستان طی شد و پس از مجوز شورا، فراخوان داده شد، از دانشگاه و نظام مهندسی کمک گرفتیم و در نهایت توسط مجسمه ساز برجسته این المان ساخته شد که با اعتراضات عده ای همراه شد.

  شهردار شهر نور افزود: پس از آن در جلسات متعدد مقرر شد المان از میدان امام (ره) به میدان امام رضا (ع) منتقل و نصب شود که مصوبه شورای تامین را هم دارد اما برخی دوباره اعتراض کردن و دادستانی مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد را خواست که مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد را هم گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازه المان شهر نور به فروش گذاشته شد

سازه المان شهر نور به فروش گذاشته شد