مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-13بين الملل

کرملین از نامه نگاری علی اف با پوتین خبر داد


سخنگوی کرملین امروز (سه شنبه) کمی پس از آنکه رییس جمهوری آذربایجان گفت درباره وجود موشک های اسکندر در قره باغ با پوتین گفتگو کرده، گفت: پیدا شدن بقایای موشک های روسی اسکندر در قره باغ از سوی آژانس های نظامی در حال بررسی است.

- سخنگوی کرملین امروز (سه شنبه) کمی پس از آنکه رییس جمهوری آذربایجان گفت درباره وجود موشک های اسکندر در قره باغ با پوتین گفتگو کرده، گفت: پیدا شدن بقایای موشک های روسی اسکندر در قره باغ از سوی آژانس های نظامی در حال بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در آوریل سال جاری میلادی جمهوری آذربایجان اعلام کرد که بقایای موشک اسکندر که از سوی ارمنستان در جریان نبرد قره باغ استفاده شده بود، در شوشا و در جریان عملیات مین روبی یافت شد.

اوایل امروز نیز الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان در جریان گفتگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه این مساله را عنوان کرد و گفت: باکو نامه ای رسمی به مسکو ارسال کرده تا درباره این مساله شفاف سازی صورت گیرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا کرملین نامه را دریافت کرده، گفت: آژانس های ارتش در حال بررسی این مساله هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین از نامه نگاری علی اف با پوتین خبر داد

کرملین از نامه نگاری علی اف با پوتین خبر داد