مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-13پزشكي

90 درصد ظرفیت بیمارستان های فارس تکمیل شد/ وخامت حال 298 بیمار


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به افزایش قابل توجهی که در تعداد تخت های بیمارستان انجام شده، هم اکنون 90 درصد ظرفیت تخت های بیمارستان های فارس تکمیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مهرزاد لطفی در سیصد و یکمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید 19 علوم پزشکی شیراز، با اشاره به ثبت رکورد انجام بیشترین تست تشخیص کروناویروس در فارس با انجام بیش از 9300 تست تشخیص کووید19 در 24 ساعت گذشته، یادآور شد که آزمایشگاه های تشخیصی به شکل شبانه روزی فعال است.

لطفی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدای شیوع کرونا تمام تلاش خود را در افزایش تست های تشخیصی انجام داده تا بتواند هر چه سریع تر نسبت به بیماریابی اقدام و افراد مبتلا را مورد پیگیری قرار دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه در 24 ساعت گذشته بیش از دو هزار و 900 نفر به مراکز منتخب تشخیصی درمان سرپایی کرونا مراجعه داشته اند، به مردم توصیه کرد تا در صورت مشاهده علائم بیماری به پزشک خانواده یا مراکز منتخب تشخیصی درمان سرپایی کرونا مراجعه کرده تا از انتشار بیماری و به خطر افتادن سلامتی شان جلوگیری شود.

لطفی با بیان اینکه 298 نفر با وضعیت وخیم در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های فارس بستری هستند که خدمات درمانی دریافت می کنند، از مردم خواست تا با رعایت بیش از پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد ظرفیت بیمارستان های فارس تکمیل شد/ وخامت حال 298 بیمار

90 درصد ظرفیت بیمارستان های فارس تکمیل شد/ وخامت حال 298 بیمار