مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-13بين الملل

عون: حریری چون رهبر حزب سیاسی است نمی تواند دولت تکنوکرات تشکیل دهد


رییس جمهوری لبنان در سخنانی گفت که نخست وزیر مکلف این کشور به این دلیل که خود رییس یک حزب سیاسی است، نمی تواند دولت تکنوکرات تشکیل دهد.

- رییس جمهوری لبنان در سخنانی گفت که نخست وزیر مکلف این کشور به این دلیل که خود رییس یک حزب سیاسی است، نمی تواند دولت تکنوکرات تشکیل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میشل عون، رییس جمهوری لبنان در گفت وگو با روزنامه الأخبار با اشاره به موضوع تشکیل دولت در این کشور اظهار کرد: تشکیل دولت تکنوکرات به ریاست سعد حریری، نخست وزیر مکلف این کشور با اندیشه دولت تکنوکرات در تناقض بوده و از آنجایی که او خود رییس حزب سیاسی جریان المستقبل است، نمی تواند چنین دولتی را تشکیل دهد.

وی درباره دلایل عدم تشکیل دولت جدید لبنان نیز گفت: دلایلی وجود دارند که مانع از تشکیل دولت شده اند و حریری تنها کسی است که این دلایل را می داند، اما آنها را فاش نمی کند.

عون در ادامه تصریح کرد: نخست وزیر مکلف به خوبی می داند که سفرهایش به خارج از کشور ارتباط زیادی به پرونده تشکیل دولت نداشت.

حریری می گوید قصد تشکیل دولت را دارد، اما از زمان مکلف شدنش به تشکیل کابینه هیچ اقدام خاصی در این زمینه انجام نداده است.

وی ادامه داد: اسامی وزرای حزب الله در ترکیب دولت نیست و تنها باری که حریری اسامی را ارائه داد و گفت که اسامی پیشنهادی حزب الله است من د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عون: حریری چون رهبر حزب سیاسی است نمی تواند دولت تکنوکرات تشکیل دهد

عون: حریری چون رهبر حزب سیاسی است نمی تواند دولت تکنوکرات تشکیل دهد