مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-13سياسي

خضریان: حیثیت و موجودیت ایران در مذاکرات نباید به خطر بیفتد


فرض می کنیم این ادعا که برهم زدن مذاکرات خواسته رژیم صهیونیستی است درست باشد، اینکه حق شلیک حتی یک گلوله هم نداشته باشیم، - نماینده مردم تهران در مجلس گفت: فرض می کنیم این ادعا که برهم زدن مذاکرات خواسته رژیم صهیونیستی است درست باشد، اینکه حق شلیک حتی یک گلوله هم نداشته باشیم، خارج از عقلانیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در جلسه علنی(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره با حادثه سایت هسته ای نطنز ابراز عقیده کرد: این حادثه نتیجه اتفاقاتی است که بعد از شهادت شهید فخری زاده رخ داد و به جای این که به قانون راهبردی لغو تحریم ها عمل شود، مجدداً موضوع مذاکره مطرح شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس مدعی شد: دولت ادعا می کند اگر ما به این ترورها و خرابکاری ها پاسخ دهیم، مذاکرات و راه های دیپلماتیک برای کاهش یا از بین بردن تحریم ها از دست می رود و اساساً این اتفاقات خواسته رژیم صهیونیستی بوده تا مذاکرات را برهم زده و مانع کاهش و یا لغو تحریم ها شود.

خضریان خطاب به رییس جمهور و وزیر امور خارجه گفت: فرض می کنیم این ادعا و تحلیل شما در این خصوص صحیح باشد و در این مذاکرات اخیر همه تحریم ها لغو شوند و در یک حد حداکثری آمریکایی ها، اروپایی ها و گروه 1+4 به شما اجازه دهند همه اقدامات بانکی را از سر بگیرید و تنها یک شرط بگذارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: حیثیت و موجودیت ایران در مذاکرات نباید به خطر بیفتد

خضریان: حیثیت و موجودیت ایران در مذاکرات نباید به خطر بیفتد