مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-13سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت های رسانه های انقلابی در فضای مجازی


معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات با اشاره به لزوم تعیین نوع هم افزایی اعضا در کمیته تبلیغ مجازی گفت: استفاده از ظرفیت های رسانه های انقلابی در فضای مجازی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی تواند اخبار حوزه را به خوبی انتشار دهد و یک فایل را برای حوزه در قالب مصاحبه، گزارش، نشست تخصصی، یا هر قالب دیگری باز کند و اخبار مرتبط با حوزه را منتشر نماید؛ این خبرگزاری، سویه های انقلابی دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری نشست های مجازی ماه مبارک رمضان 1400 و موضوعات آن، افزود: نشست های ماه رمضان شروع شده و این نشست ها شامل سخنرانی اشخاصی همچون حجج اسلام رفیعی، قرائتی، لسانی و خسروپناه، و خانم اردبیلی و… خواهد بود که برای شرکت کنندگان در آن مجموع مبلغ 70 میلیون تومان جوایز در نظر گرفته شده و طلاب و مبلغان سراسر کشور می توانند در این نشست ها شرکت کنند.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی با یادآوری جلسه دو سال قبل با حجت الاسلام واعظی رییس دفتر تبلیغات گفت: کارگروه ویژه ای در حوزه فضای مجازی تشکیل یافت و بعد از دیدار مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب و تأکیدات ایشان بر ورود مبلغان به فضای مجازی، این کارگروه ویژه به معاونت فضای مجازی تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت های رسانه های انقلابی در فضای مجازی

ضرورت استفاده از ظرفیت های رسانه های انقلابی در فضای مجازی