مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-13سياسي

توزیع 350 هزار وعده غذای گرم در میان نیازمندان گیلان


همزمان با ماه مبارک رمضان 350 هزار وعده طعام گرم در قالب پویش اطعام مهدوی در میان نیازمندان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس اهرابی طهر سه شنبه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان در سه محور تأمین سبد کالا و اطعام مهدوی، حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین، و دریافت کفارات و زکات فطریه و توزیع آن بین نیازمندان، خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه امسال هم مانند سال گذشته غذای گرم با رعایت تمامی نکات بهداشتی، به صورت روزانه آماده و بین مددجویان توزیع خواهد شد، افزود: پیش بینی شده است، 350 هزار وعده غذای گرم در قالب پویش مردمی اطعام مهدوی با کمک خیّران نیک اندیش بین نیازمندان استان گیلان توزیع خواهد شد.

وی، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته خیران نیک اندیش با مشارکت حدود 7 میلیارد تومانی به کمک این نهاد در اطعام خانوارهای مددجو آمدند که پیش بینی می شود امسال این میزان مشارکت در اطعام نیازمندان از رشد حداقل 30 درصدی برخوردار باشد.

اهرابی، تأمین بسته های معیشتی برای خانوارهای نیازمند را از دیگر برنامه های کمیته امداد برشمرد و اضافه کرد: پیش بینی می شود در ماه رمضان سال جاری بیش از 275 سبد معیشتی حاوی اقلام غذایی مورد نیاز خانواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 350 هزار وعده غذای گرم در میان نیازمندان گیلان

توزیع 350 هزار وعده غذای گرم در میان نیازمندان گیلان