مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-13پزشكي

تعداد بستری های کرونایی در استان بوشهر از 400 نفر گذشت


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به روند افزایش ابتلا و بستری کرونایی در استان گفت: تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی استان بوشهر به 409 نفر رسید.

- سعید کشمیری در گفت وگو با افزود: 63 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند که از این مجموع موارد بستری در بخش های ویژه کرونایی، 23 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

5 فوتی جدید کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متأسفانه امروز پنج مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا، سه آقا با 79، 66 و 59 سال سن باسابقه بیماری فشارخون بالا، قلبی عروقی و فیبروز ریوی و دو خانم با 70 و 73 سال سن و باسابقه بیماری زمینه ای دیابت، چاقی مفرط و فشارخون بالا در استان بوشهر به ثبت رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته 78 بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند که از این تعداد 55 نفر از آنها مثبت قطعی بوده اند.

بیش از 28 هزار مبتلا وی تصریح کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 28 هزار و 882 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون جمع کل فوتی های ثبت شده در استان بوشهر ناشی از بیماری کرونا 950 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بستری های کرونایی در استان بوشهر از 400 نفر گذشت

تعداد بستری های کرونایی در استان بوشهر از 400 نفر گذشت