مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-13اقتصادي

توزیع 350 هزار وعده غذای گرم در بین نیازمندان گیلانی


در ماه مبارک رمضان امسال در قالب آشپزخانه های اطعام مهدوی 350 هزار وعده غذای گرم با رعایت تمامی نکات بهداشتی طبخ و بین نیازمندان استان گیلان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آشپزخانه پخت و توزیع وعده 350 هزار وعده غذای گرم در قالب پویش مردمی اطعام مهدوی بین نیازمندان استان گیلان در رشت راه اندازی شد.

مدیرکل و دریافت کفارات، زکات فطریه و توزیع آن بین نیازمندان برنامه خواهیم داشت.

عباس اهرابی با بیان اینکه امسال هم مانند سال گذشته غذای گرم با رعایت تمامی نکات بهداشتی، به صورت روزانه آماده و بین مددجویان توزیع می شود، افزود: پیش بینی شده 350 هزار وعده غذای گرم در قالب پویش مردمی اطعام مهدوی با کمک خیّران و موکب نورالزهرا (س) بین نیازمندان استان گیلان توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه امسال میزان مشارکت در اطعام نیازمندان رشد حداقل 30 درصدی دارد، بیان کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته خیّران با مشارکت حدود هفت میلیارد تومانی به این نهاد در اطعام خانوارهای مددجو کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه جذب حامی برای فرزندان یتیم و محسنین از برنامه های مهم ما است، گفت: پویش ایران مهربان باهدف اینکه در سال 1400 هیچ فرزند یتیمی بدون حامی نباشد، از سال گذشته در دستور کار قرارگرفته است که امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 350 هزار وعده غذای گرم در بین نیازمندان گیلانی

توزیع 350 هزار وعده غذای گرم در بین نیازمندان گیلانی