مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-13بين الملل

مشاور امنیت داخلی سابق اسراییل: ایران می تواند قویاََ به ما صدمه بزند


مشاور امنیت داخلی سابق رژیم صهیونیستی ضمن هشدار درباره اینکه ایران از توانمندی لازم برای وارد کردن صدمه شدید به این رژیم برخوردار است، گفت احتمالا اطلاعات درباره خرابکاری نطنز توسط آمریکایی ها درز داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اقدامات تروریستی و خرابکارانه بی محابای رژیم صهیونیستی علیه ایران، هشدار ژنرال بازنشسته و مشاور امنیتی سابق این رژیم را در پی داشت.

یاکوف عمیدرور مشاور امنیت داخلی سابق رژیم کودک کش صهیونیستی بامداد سه شنبه، با هشدار درباره توانمندی که ایران برای وارد کردن آسیب جدی به این رژیم دارد، بر لزوم همکاری با دولت جدید آمریکا در این زمینه تاکید کرد.

به نوشته وبگاه ) بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران بامداد روز یکشنبه (22 فروردین) اعلام کرد حادثه ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن ( نطنز ) رخ داد که خوشبختانه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته است.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با بیان اینکه انتقام از رژیم صهیونیستی در زمان و مکانش انجام می شود، گفت: سانتریفیوژهایی که دیروز در پی حادثه نطنز از مدار خارج شد از نوع IR1 بود و با سانتریفیوژهای پیشرفته جایگزین می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت داخلی سابق اسراییل: ایران می تواند قویاََ به ما صدمه بزند

مشاور امنیت داخلی سابق اسراییل: ایران می تواند قویاََ به ما صدمه بزند