مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-13اقتصادي

گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا پایان خرداد تامین شده است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: موجودی گندم استان در حاضر 14 هزار تن است و محموله 3000 تنی نیز به زودی وارد استان می شود، گندم مورد نیاز استان تا پایان خرداد تامین شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: موجودی گندم استان در حاضر 14 هزار تن است و محموله 3000 تنی نیز به زودی وارد استان می شود، گندم مورد نیاز استان تا پایان خرداد تامین شده است.

کیقباد قنبری 24 فروردین ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه موجودی گندم استان در حاضر 14 هزار تن است، اظهار کرد: تا پایان فروردین ماه گندم مورد نیاز استان به فروش رسیده است، در سال جاری چهار محموله گندم توسط کشتی از بندر امام خمینی (ره) وارد کشور شده است، از دو محموله ابتدایی 1500 تن در مرحله اول و 3000 تن نیز در مرحله دوم به استان اختصاص یافت، محموله اول وارد استان شده و محموله دوم به زودی وارد می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: گندم مورد نیاز استان تا پایان خرداد تامین و در انبارها ذخیره شده است، همچنین باتوجه به آغاز زمان برداشت گندم از تیرماه در استان های کشور مشکلی برای تامین گندم وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا پایان خرداد تامین شده است

گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا پایان خرداد تامین شده است