مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-13سياسي

سیدحسن خمینی امکان ثبت نام در انتخابات را نداشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ضمن اشاره به جزییات قانون جدید انتخابات گفت: باتوجه به نهایی شدن مصوبه قانون انتخابات در شورای نگهبان، - یک منبع مطلع تاکید کرد: باتوجه به نهایی شدن مصوبه قانون انتخابات در شورای نگهبان، بسیاری از کاندیدا هایی که سابقه اجرایی موثری ندارند، نمی توانند ثبت نام کنند و حجت الاسلام سیدحسن خمینی هم به همین دلیل امکان ثبت نام به عنوان کاندیدا را نداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ضمن اشاره به جزییات قانون جدید انتخابات گفت: باتوجه به نهایی شدن مصوبه قانون انتخابات در شورای نگهبان، بسیاری از کاندیدا هایی که سابقه اجرایی موثری ندارند، نمی توانند ثبت نام کنند.

وی همچنین با اشاره به خبر انصراف حجت الاسلام سیدحسن خمینی هم گفت: ایشان هم به همین دلیل امکان ثبت نام به عنوان کاندیدا را نداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 فروردین) مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، با اصلاح چند ماده این طرح جهت تأمین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدحسن خمینی امکان ثبت نام در انتخابات را نداشت

سیدحسن خمینی امکان ثبت نام در انتخابات را نداشت