مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-13پزشكي

انجام 589 تست سرپایی کرونا در فومن/ 146 تست مثبت شد


مدیر شبکه بهداشت و درمان فومن با اشاره به انجام 589 تست سرپایی کرونا در این شهرستان طی سه روز گذشته، گفت: تست 146 نفر مثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرپایی داده اند که از این تعداد تست 146 نفر مثبت و 14 نفر نیز در بیمارستان فومن بستری شدند، اضافه کرد: عادی انگاری نسبت به ویروس کرونا از سوی عده ای شرایط را سخت کرده است.

یکتا با تاکید بر اینکه، ظرفیت و امکانات بیمارستان فومن محدود و جوابگوی همه نیست، افزود: نقش اصناف و اتحادیه ها در اطلاع رسانی و آگاهی به بازاریان در این ایام بسیار مؤثر است و بهتر است.

نقش مهم مردم در کنترل کرونا معاون فرماندار فومن در ادامه این جلسه با بیان اینکه، ساده انگاری و بی توجهی به این بیماری سبب خسارات جبران ناپذیری می شود، اظهار کرد: ظرفیت پذیرش بیمارستان های ما محدود است و در صورت رعایت نکردن پروتکل ها با مشکل مواجه می شویم.

سید محمود محتشم خواه با اشاره به اینکه رستوران هایی که به صورت بیرون بر ارائه خدمات می دهند باید راه عبور و مرور به داخل مغازه را مسدود کنند، افزود: برای افرادی که فاصله اجتماعی و از زدن ماسک خودداری می کنند نبایست خدماتی ارائه شود.

وی با بیان اینکه مردم نقش مهمی در کنترل و مهار کرونا ایفا می کنند، گفت: مردم با رعایت نکات بهداشتی و به حداقل رساندن ترددهای غیر ضروری می توانند در کوتاه ترین زمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 589 تست سرپایی کرونا در فومن/ 146 تست مثبت شد

انجام 589 تست سرپایی کرونا در فومن/ 146 تست مثبت شد