مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-13اجتماعي

برنامه های آموزش و پرورش برای استقبال از رمضان/ایجاد کانالی در شاد ویژه روزه اولیها


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش، مهم ترین برنامه ها و اقدامات این اداره کل را برای استقبال از ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

- مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش، مهم ترین برنامه ها و اقدامات این اداره کل را برای استقبال از ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مسیب زاده، با اشاره به راه اندازی قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در سال گذشته با 17 پایگاه و 17 دبیرخانه در 17 استان، گفت: هرکدام از این پایگاه ها، فعالیت مختلفی را در زمینه های مختلف چون محافل انس با قرآن، آموزش علمی و عملی، آموزش نماز و احکام، پاسخ به سؤالات شرعی دانش آموزان، گفتمان دینی، مصباح الهدی (امام شناسی)، انتظار و مهدویت و.

را دنبال می کنند.

وی با اشاره به این که در سال 1400، دونیمه شعبان داریم که یکی از آن ها در ابتدای سال بود و دیگری در انتهای سال است افزود: بنابراین پیوست تمام فعالیت های اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش جریان سازی اتفاق ارزشمند فرهنگ مهدوی در بین دانش آموزان است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش در ادامه به فعالیت ماه مبارک رمضان این اداره کل اشاره کرد و گفت: تهیه و تولید ادعیه ماه مبارک رمضان با استفاده از دانش آموزان برگزیده حوزه قرآن ، همراه با قرائت و ترجمه، ترتیل خوانی روزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های آموزش و پرورش برای استقبال از رمضان/ایجاد کانالی در شاد ویژه روزه اولیها

برنامه های آموزش و پرورش برای استقبال از رمضان/ایجاد کانالی در شاد ویژه روزه اولیها