مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-13اقتصادي

هماهنگی وزارت نیرو و خوزستان در مدیریت مصرف برق


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: هماهنگی هایی در مدیریت مصرف برق در خوزستان با وزارت نیرو انجام شده است به شکلی که روند رشد بار در یکی از سال های اخیر در خوزستان منفی شد و در دو سال متوالی 97 و 98 آهنگ رشد بار در خوزستان ثابت ماند.

- ایسنا/خوزستان معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: هماهنگی هایی در مدیریت مصرف برق در خوزستان با وزارت نیرو انجام شده است به شکلی که روند رشد بار در یکی از سال های اخیر در خوزستان منفی شد و در دو سال متوالی 97 و 98 آهنگ رشد بار در خوزستان ثابت ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاضل عبیات در مراسم افتتاح شش پروژه فوق توزیع برق خوزستان که امروز (24 فروردین ماه) با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح چنین طرح هایی در خوزستان، گام بسیار بلند در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و تامین برق مطمئن و پایدار در خوزستان است.

وی افزود: در سال های اخیر دولت اقدامات بسیار موثری در خوزستان در حوزه برق انجام داده است که باعث شده است ظرفیت منصوبه پست های فوق توزیع و همچنین تولید برق در خوزستان افزایش پیدا کند.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در سال های اخیر خطوط انتقال فوق توزیع برق افزایش طول و کیفیت داشته اند و هادی های با ظرفیت بالا نیز افزایش طول داشته اند که بیانگر اقدامات خوب وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی وزارت نیرو و خوزستان در مدیریت مصرف برق

هماهنگی وزارت نیرو و خوزستان در مدیریت مصرف برق