مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-13اقتصادي

اقدامات دیرهنگام اما ثمربخش مسئولان، آرامش را به بازار مرغ استان برگرداند


معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح اقدامات نهادهای مربوطه برای کنترل بازار مرغ، از تامین نیاز مردم استان به مرغ گرم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد،  جلسه ستاد تنظیم بازار ظهر امروز در محل استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

الله کرم نصیری در این جلسه گفت: در حال حاضر میزان جوجه ریزی مرغداری های چهارمحال و بختیاری 750 هزار قطعه است که در روزهای آینده به یک میلیون قطعه خواهد رسید.

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیگیری های بسیاری برای جلوگیری از قاچاق جوجه یک روزه صورت گرفته و تا حدودی مهار شده است و پیش بینی می شود مشکلی در تامین مرغ استان در ماه آینده وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه تامین و توزیع مرغ گرم در چهارمحال و بختیاری نسبت به سایر استان های کشور وضعیت بهتری دارد و در حال حاضر مرغ گرم در مرغ فروشی ها به وفور یافت می شود و مشکلی در تامین آن نداریم، گفت: باید در کنار نقدهای موجود زحمات مسؤولان در تامین مرغ مردم استان مورد توجه قرار گیرد و در روزهای آینده لوح تقدیری برای مسؤولان متولی ارسال خواهد شد.

نصیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرغ با قیمت مصوب 24 هزار و 900 تومان در بازار عرضه می شود و نهاده های دامی برای نیاز 50 روزه در اختیار مرغداران قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دیرهنگام اما ثمربخش مسئولان، آرامش را به بازار مرغ استان برگرداند

اقدامات دیرهنگام اما ثمربخش مسئولان، آرامش را به بازار مرغ استان برگرداند