مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-13سياسي

توزیع پنجمین مرحله از کمک های مومنانه موسسه خیریه دارالاکرام قم


منوچهر دهشیری مدیر مؤسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم از توزیع پنجمین مرحله از کمک های مومنانه موسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

- منوچهر دهشیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه رسالت موسسه دارالاکرام اهداء بورسیه تحصیلی به دانش آموزان مستعد تحصیل فاقدسرپرست موثر است ولی برحسب ضرورت و انسان دوستی نسبت به اهدا کمک های مومنانه نیز اهتمام دارد.

وی بیان کرد: در همین راستا به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان پنجمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) انجام گرفت.

مدیر مؤسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم خاطرنشان کرد: در این مرحله 460بسته سبد غذایی به ارزش 500هزارتومان به خانواده های زیرپوشش اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در پنج رزمایش بیش از2500سبد موادغذایی و پک بهداشتی توزیع شده است، بیان کرد: ارزش پک های اهدا شده یک میلیارد و 250 میلیون تومان بوده است.

دهشیری با دعوت از خیرین برای حمایت از دانش آموزان فاقدسرپرست و جلوگیری از ترک تحصیل آنها گفت: خیرین می توانند برای حمایت از دانش آموزان با استفاده از نرم افزار به مهربانی و یا شماره تلفن های 378417590 و02537841769به جمع حامیان موسسه خیریه دارالاکرام بپیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع پنجمین مرحله از کمک های مومنانه موسسه خیریه دارالاکرام قم

توزیع پنجمین مرحله از کمک های مومنانه موسسه خیریه دارالاکرام قم