مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-13سياسي

عراق خاکریز آبروی تشیع است


نخست وزیر سابق و رهبر حزب اسلامی دعوه عراق در دیدار با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ایران محور اصلی وحدت و مقاومت در منطقه و عراق خاکریز آبروی تشییع است.

- نخست وزیر سابق و رهبر حزب اسلامی دعوه عراق در دیدار با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ایران محور اصلی وحدت و مقاومت در منطقه و عراق خاکریز آبروی تشییع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در دیدار با آقای نوری مالکی نخست وزیر سابق و رهبر حزب اسلامی دعوه عراق با اشاره به برنامه های نوسازی مجمع تقریب مذاهب اسلامی، اظهار کرد: برای دستیابی به امت واحده و اتحادیه کشورهای اسلامی محورهای پنجگانه ای را طراحی کرده ایم.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تشریح مدل مفهمومی اتحادیه کشورهای اسلامی، تصریح کرد: تعامل و گفتگو با گروه های مختلف و تبادل نظرات باعث تقریب بین مذاهب اسلامی می شود.

وی افزود: کرامت امت اسلام و رسول اکرم(ص)، امانتی برگردن ماست، و همه مسلمانان موظفند به سوی وحدت مسلمین گام بردارند و با افراطیون به مخالفت برخیزند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: وظیفه همه مسلمانان است تا در کنار محور مقاومت، تمامی جنبش ها و احزاب و همچنین جمهوری اسلامی ایران بیاستند و کمر همت ببندند تا اجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق خاکریز آبروی تشیع است

عراق خاکریز آبروی تشیع است