مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-13سياسي

نهاد اجماع ساز، کارایی لازم برای تغییر گفتمان های اصلاحات را ندارد


یک عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، گفت: یک گفتمان عدالت طلبی 12 سال پیش وارد گفتمان اصلاح طلبی شد که نقد پرقدرتی به جریان مقابل خود که تظاهر به عدالت خواهی می کرد وارد ساخت.

- ایسنا/اصفهان یک عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، گفت: یک گفتمان عدالت طلبی 12 سال پیش وارد گفتمان اصلاح طلبی شد که نقد پرقدرتی به جریان مقابل خود که تظاهر به عدالت خواهی می کرد وارد ساخت.

هادی یزدانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: گفتمان اصلی جریان اصلاح طلبی، دموکراسی، آزادی خواهی و حاکمیت قانون است و این جریان معیارهای دولت رفاهی را که نمونه آن در کشورهای اسکاندیناوی است مدنظر خود دارد.

این عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، ادامه داد: این روند عدالت طلبی اما پس از سال 1392 به عنوان یک اصل در اندیشه اصلاح طلبی استمرار یافت.

البته توجه به این نکته ضروری است که عملکرد دولت ها مقوله ای مجزا از بحث گفتمان ها بوده است.

یزدانی گفت: مسئله اصلی جریان اصلاحات در حال حاضر کارآمدی دولت، کارآمدی انتخابات و به طور کلی کارآمدی اصل سیاست است و اینکه بتواند کاندیداهای خود را با آزادی به پروسه نامزدی انتخابات وارد کند.

وی افزود: جریان اصلاحات هیچ مشکلی ندارد که طی یک انتخابات عادلانه از مردم نه بشنود، اما باید فرآیند انتخابات کاملاً عادلانه باشد و نامزدهای جریان اصلاحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد اجماع ساز، کارایی لازم برای تغییر گفتمان های اصلاحات را ندارد

نهاد اجماع ساز، کارایی لازم برای تغییر گفتمان های اصلاحات را ندارد