مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-13بين الملل

میشل عون: در پرونده ترسیم مرزها تسلیم باج خواهی نمی شویم


به دنبال اعلام گسترش منطقه دریایی مورد مناقشه با رژیم صهیونیستی توسط لبنان، رییس جمهوری این کشور در سخنانی گفت که موضوع ترسیم مرزها یک مسئله کاملاً حاکمیتی است.

- به دنبال اعلام گسترش منطقه دریایی مورد مناقشه با رژیم صهیونیستی توسط لبنان، رییس جمهوری این کشور در سخنانی گفت که موضوع ترسیم مرزها یک مسئله کاملاً حاکمیتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، میشل عون، رییس جمهوری لبنان در سخنانی با اشاره به ترسیم مرزهای دریایی این کشور با رژیم صهیونیستی اظهار کرد که اتخاذ هرگونه تصمیمی در رابطه با ترسیم مرزها یک تصمیم حاکمیتی لبنانی است .

وی افزود: من به مذاکره کنندگان در این باره گفتم که اسراییلی ها با شرط مذاکره می کنند، یا ما آنچه را که آنها می خواهند با زور تحمیل کنند قبول می کنیم یا آنها مذاکرات را متوقف می کنند.

این باج خواهی است که من تسلیم آن نخواهم شد.

عون در ادامه نسبت به هیاهوی رسانه ای درباره ترسیم مرزهای لبنان با سوریه و صحبت های اغراق آمیز در مورد تغییرات و اصلاحات انجام شده توسط سوری ها ابراز تعجب کرده و به گفت وگویش ببا بشار اسد، رییس جمهوری سوریه در این زمینه اشاره کرد.

اخیرا وزیر مشاغل عمومی لبنان از امضای اصلاحیه ای برای گسترش منطقه دریایی مورد مناقشه با رژیم صهیونیستی خبر داد که این امر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میشل عون: در پرونده ترسیم مرزها تسلیم باج خواهی نمی شویم

میشل عون: در پرونده ترسیم مرزها تسلیم باج خواهی نمی شویم