مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-13سياسي

دستگاه قضایی هیچ گونه مماشاتی در برخورد با تخلفات انتخاباتی ندارد


دستگاه قضایی هیچ گونه مماشاتی در برخورد با تخلفات قضایی نداشته و با قاطعیت با تخلفات انتخاباتی برخورد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کیوان جهانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در سقز با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند، اظهار کرد:  اصحاب رسانه می توانند با آگاه کردن مردم نسبت به اهمیت انتخابات، آنان را به پای صندوق های اخذ رای بکشانند.

رییس دادگستری شهرستان سقز افزود: رسانه باید در مسائل گوناگون به ویژه در بحث انتخابات مستقل عمل کند که اگر غیر از این باشد اعتماد جامعه به اصحاب رسانه کمرنگ می شود.

وی با بیان اینکه رسانه یک ابزار بسیار قدرتمند در حوزه اطلاع رسانی در هر جامعه ای است، بر بی طرفی اصحاب رسانه در امر انتخابات پیش روی تاکید کرد.

جهانی ادامه داد: باید قلم خبرنگار در مدار عدالت باشد چون کار خبرنگار اهمیت زیادی در بین مردم دارد و فعالیت من اسب خبرنگار خط بطلانی بر شایعه های رسانه های بیگانه است.

رییس دادگستری شهرستان سقز افزود: خبرنگار متعهد باید در تمام حوزه ها بدون غرض عمل کند تا انتشار  تولیدات رسانه ای در بین مخاطب به درستی بیان و درک شود و شائبه ای در بر نداشته باشد.

جهانی با بیان اینکه امروز رسانه های معاند در پی تشویش افکار عمومی هستند و به هر در می زنند که موجب کاهش حضور مردم پای صندوق ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی هیچ گونه مماشاتی در برخورد با تخلفات انتخاباتی ندارد

دستگاه قضایی هیچ گونه مماشاتی در برخورد با تخلفات انتخاباتی ندارد