مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-13بين الملل

باز کردن پای رژیم صهیونیستی به منطقه خلیج فارس، اقدامی خطرناک است


رییس جمهور با بیان اینکه امنیت منطقه باید توسط کشورهای خود منطقه تامین شود، گفت: باز کردن پای رژیم صهیونیستی به عنوان یک عنصر بی ثبات کننده و تنش زا در منطقه خلیج فارس، - اقدامی خطرناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور روز سه شنبه در دیدار سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، با اشاره به علاقمندی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری های منطقه ای، از توسعه این همکاری ها با هدف کمک به برقراری صلح و ثبات در منطقه به عنوان اقدامی راهبردی در مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا و مداخله در امور منطقه از سوی این کشور استقبال کرد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت ،صلح و ثبات در منطقه و اینکه امنیت منطقه باید توسط کشورهای خود منطقه حفظ شود، بر لزوم توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و روسیه با توجه به پایان تحریم های تسلیحاتی ایران از ماه اکتبر سال گذشته، تاکید کرد.

رییس جمهور با قدردانی از مواضع و حمایت های مسکو از مذاکرات هسته ای، بر تداوم تلاش ها برای حفظ و احیای برجام به عنوان یک توافق چند جانبه بین المللی که الگویی برای حل و فصل مشکلات از مسیر مذاکره و دیپلماسی بوده است، تاکید کرد و گفت: امروز آمریکا و همه دنیا به این نتیجه رسیده اند که فشار حداکثری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز کردن پای رژیم صهیونیستی به منطقه خلیج فارس، اقدامی خطرناک است

باز کردن پای رژیم صهیونیستی به منطقه خلیج فارس، اقدامی خطرناک است