مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-13پزشكي

فشار مضاعف کرونا بر بیمارستان غرضی


سرپرست مدیریت بیمارستان غرضی با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در اصفهان و افزایش تعداد بیماران، گفت: 217 تخت فعال در این بیمارستان داریم، درحالی که روز گذشته 250 بیمار بستری کردیم، - ایسنا/اصفهان سرپرست مدیریت بیمارستان غرضی با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در اصفهان و افزایش تعداد بیماران، گفت: 217 تخت فعال در این بیمارستان داریم، درحالی که روز گذشته 250 بیمار بستری کردیم، یعنی 30 بیمار بیشتر از ظرفیت بستری کردیم که نشان دهنده بار زیاد مراجعه به بیمارستان است.

احمد رضا ایزدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیمارستان غرضی با تمام توان مشغول ارائه خدمت به شهروندان منطقه شمال شهر اصفهان با اولویت جامعه کارگری است، اظهار کرد: این بیمارستان در زمینه درمان مبتلایان به کووید19 نیز مشغول ارائه خدمات به شهروندان است.

وی با بیان اینکه در طول روز گذشته (دوشنبه_23 فروردین) ظرفیت بیمارستان غرضی تکمیل شد، گفت: 217 تخت فعال در این بیمارستان داریم، درحالی که روز گذشته 250 بیمار بستری کردیم، یعنی 30 بیمار بیشتر از ظرفیت بستری کردیم که نشان دهنده بار زیاد مراجعه به بیمارستان است.

سرپرست مدیریت بیمارستان دکتر غرضی اصفهان افزود: باتوجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در اصفهان و افزایش تعداد بیماران، کادر درمان و مدافعان سلامت جهادگونه در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار مضاعف کرونا بر بیمارستان غرضی

فشار مضاعف کرونا بر بیمارستان غرضی