مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-13سياسي

«اینستکس» و «استاکس نت» برای آمریکا تفاوتی ندارد


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای آمریکایی ها تروریسم هسته ای بخشی از فرآیند مذاکره است و اینستکس و استاکس نت برای آنها تفاوتی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله نجابت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران از هیچ جنایتی برای نابود کردن دستاوردهای هسته ای ایران اسلامی فروگذار نمی کند.

تروریسم هسته ای، به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای و اقدامات خرابکارانه در تاسیسات هسته ای همگی نشان دهنده اوج رذالت و خباثت دشمن و اعمال تحریم های ظالمانه نیز محور اصلی مقابله با ایران عزتمند هسته ای است.

وی تصریح کرد: برای آمریکایی ها تروریسم هسته ای بخشی از فرآیند مذاکره است و اینستکس و استاکس نت برای آنها تفاوتی ندارد.

وعده چرخیدن همزمان چرخ اقتصادی و چرخ سانترفیوژها در سال 92 اکنون پس از 8 سال چیزی جز نابودی توامان اقتصاد و صنعت هسته ای نبوده و مواجهه منفعلانه در برابر انفجار سال گذشته در نطنز و ترور شهید فخری زاده، دشمن را در ادامه رفتارهایش گستاخ تر کرده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: هر چند که مدل مذاکراتی دولت از ابتدا از موضع ضعف بوده، اما اکنون که دستگاه دیپلماسی در قالب مذاکرات وین مشغول مذاکره برای لغو تحریم ها در ازای پذیرش محدودیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اینستکس» و «استاکس نت» برای آمریکا تفاوتی ندارد

«اینستکس» و «استاکس نت» برای آمریکا تفاوتی ندارد