مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-13بين الملل

اخطار ظریف به رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا پس از خرابکاری در نطنز


ظریف با اشاره به خرابکاری در تاسیسات غنی سازی نطنز هم گفت: آن چه در نطنز رخ داد خیال می کنند که اهرم های ایران را کم می کند.

این برای ایران امکانپذیر می کند که به صورت قانونی و مشروع و برای جبران این حماقت تروریستی، - از هر امکانی که دارد در نطنز استفاده کند.

خواهند دید.

این اولین بار نیست.

ویروس استاکس نت را هم استفاده کردند ولی چه اثری دیدند.

این بار هم همان خواهد شد.

دیدار وزیر امور خارجه روسیه با ظریف.

عکس: فارس، سعید سجادی به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر امور خارجه در نشست خبری مشترک با لاوروف گفت که اگر رژیم صهیونیستی مسئول خرابکاری در نطنز شناخته شود، پاسخ خود را خواهد گرفت و افزود: آمریکایی ها باید بدانند که نه تحریم و نه اقدامات خرابکارانه، ابزار مذاکراتی به آنها نخواهد داد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) پس از دیدار با وزیر امور خارجه خود در نشست خبری مشترک با سرگیی لاوروف همتای روس خود در تهران گفت که با وی درباره برجام گفت وگوهای جدی و دوستانه ای برای همکاری بیشتر در زمینه رفع تحریم ها داشته است.

* آمریکایی ها باید بدانند که نه تحریم و نه اقدامات خرابکارانه، ابزار مذاکراتی به آنها نخواهد داد وی همچنین افزود: از موضع قوی روسیه علیه خرابکاری در نطنز قدردانی می کنم و تأکید می کنیم که ضرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار ظریف به رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا پس از خرابکاری در نطنز

اخطار ظریف به رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا پس از خرابکاری در نطنز