مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-13ورزشي

قصور و تقصیری در حوادث آبان 98 متوجه شورای امنیت کشور و وزارت کشور نیست


مجلس در اجرای وظایف نظارتی خود از طریق کمیسیون های اصل 90، امور داخلی کشور و امنیت ملی و در گزارش رسمی هیچ یک از مراجع قصور یا تقصیری را متوجه شورای امنیت کشور و وزارت کشور ندانسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی کریمی فیروزجایی در نشست علنی امروز (سه شنبه 24 فروردین) مجلس شورای اسلامی جوابیه رحمانی فضلی وزیر کشور در پاسخ به اظهارات احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز درباره حوادث آبان ماه 1398 را قرائت کرد.

در این جوابیه آمده است؛ آقای قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم با توجه به اظهارات یکی از نمایندگان در جلسه علنی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی درخصوص حوادث آبان ماه 1398 حاوی مطالب خلاف واقع، ضمن ایفاد توضیحات لازم لطفا دستور فرمایید در اجرای ماده 74 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه علنی به استحضار نمایندگان و مردم شریف ایران برسد و در مشروح مذاکرات درج شود.

1- همه مسئولان و آگاهان مسائل کشور به ندانسته است.

3- به علاوه با توجه به عضویت دو نماینده از سوی مجلس شورای اسلامی در شورای امنیت ملی کشور، مجلس شورای اسلامی در روند همه مباحث و تصمیم گیری های شورای امنیت کشور در قبال این موضوع قرار گرفته، ضمن آنکه هر دو نماینده هم در این ارتباط اظهارنظر رسمی داشته و اعلام نظر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور و تقصیری در حوادث آبان 98 متوجه شورای امنیت کشور و وزارت کشور نیست

قصور و تقصیری در حوادث آبان 98 متوجه شورای امنیت کشور و وزارت کشور نیست