مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-13سياسي

ساماندهی معیشت توسط دولت و دستگاه قضایی/اعتماد مردم به دادگستری


نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: یک گروه تازه نفس هم در دستگاه اجرایی می آیند و با همکاری دستگاه قضایی به سامان معیشتی و اقتصادی مردم برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با رییس کل، معاونان و مجموعه دادگستری استان فارس با اشاره به اهمیت برندسازی در دستگاه قضایی گفت: در این امر یکی از مهم ترین مسائل دقت نظر و این است که رأی طرف رأی قوی باشد و روی این موارد باید بسیار مانور داده شود.

او با بیان اینکه در دستگاه قضایی بسیار بیشتر از مجموعه اجرایی کشور به اعتماد مردم نیاز است، اظهار کرد: اگر اعتماد به دستگاه قضایی مناسب باشد این تفکر در ذهن مردم وجود دارد که اگر خلافی در سایر قوا رخ دهد در مجموعه قضایی درست می شود ولی اگر دستگاه قضایی این اعتماد را ایجاد نکند با مشکل مواجه می شویم.

امام جمعه شیراز ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضا در مبارزه با فساد افزود: این موضوع توانست مقداری اعتماد مردم را جلب کند اما آنچه در فضای مجازی است با واقعیت و آنچه آرمان ما است، تفاوت دارد.

آیت الله دژکام با بیان اینکه باید جایگاه قوه قضاییه را در نگاه مردم بالا ببریم، بیان کرد: امروز ما می خواهیم تمدن بسازیم و تمدن ها برپایه نام های نیک باید شکل بگیرد مجموعه فرهنگی دستگاه قضایی استان نیز بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی معیشت توسط دولت و دستگاه قضایی/اعتماد مردم به دادگستری

ساماندهی معیشت توسط دولت و دستگاه قضایی/اعتماد مردم به دادگستری