مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-13اقتصادي

کرونا تماس با اورژانس اجتماعی را در ایلام 140 درصد افزایش داد


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ایلام گفت: تماس با مرکز اورژانس اجتماعی ایلام 140درصد در طول سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن افزایش یافته است.

- ایسنا/ایلام معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ایلام گفت: تماس با مرکز اورژانس اجتماعی ایلام 140درصد در طول سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن افزایش یافته است.

عبدالصباح کارزانی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: عمده ترین علت افزایش تماس ها مشکلات مردم ناشی از کرونا بوده و در این مدت توسط خودروهای سیار اورژانس اجتماعی بخشی از مشکلات افراد تماس گیرنده با خط اورژانس اجتماعی به صورت حضوری بررسی و رفع شده است.

وی شناسایی افراد در معرض آسیب و اسیب دیده در محلات، شناسایی کانونهای آسیب، برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی، ارجاع و ارایه خدمات مددکاری و مشاوره از طریق 6 پایگاه خدمات اجتماعی به دو هزار و 587 نفر را از دیگر خدمات این حوزه در سال گذشته عنوان کرد و تصریح کرد: در پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک در ایام تعطیلات کرونایی در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه از سوی صاحبان ساختمان مهدهای کودک یک میلیارد و 967 میلیون ریال برای 60 مهد کودک استان بخشش اجاره صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تماس با اورژانس اجتماعی را در ایلام 140 درصد افزایش داد

کرونا تماس با اورژانس اجتماعی را در ایلام 140 درصد افزایش داد