مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-13سياسي

اصلاحات افراد خوشنام را به عنوان کاندیدا معرفی کند


دبیر جامعه اسلامی مهندسین فارس گفت: جریان اصلاحات افراد متخصص و خوشنام را به عنوان کاندیدای خود به مردم معرفی کند نه کسانی که رو در روی مردم ایستاده اند و یا محکومیت های قضایی دارند.

- محمدرضا مشفقیان در گفتگو با فارس درباره انتخابات 1400 اظهار داشت: انتخابات پیش رو همانند همه انتخابات های برگزار شده در کشور ما، نمادی از تجلی مردم سالاری دینی است و فرصتی مناسب برای ایجاد تغییر در روند اجرایی اداره کشور و همچنین ایجاد تحول بنیادین در اداره شهرها و روستاها به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: در انتخابات پیش رو دو اصل بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ یک اصل برگزاری انتخابات پرشور و مردمی و اصل دیگر برگزاری سالم انتخابات و تمکین همه جریانات سیاسی به مُر قانون و فصل الخطاب دانستن آن.

این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به انتخابات شورای شهر شیراز و اعتراض برخی جریانات سیاسی به روند احراز صلاحیت ها گفت: واقعیت غیر قابل انکار این است که اگر سهل انگاری و تسامح فرمانداری و هیات نظارت بر انتخابات شوراها در سال 96 نبود، بسیاری از اعضای اصلاح طلب شورای پنجم نباید امکان حضور در شورای شهر شیراز را پیدا می کردند .

مشفقیان افزود: اما علیرغم اعتراض بسیاری از جریانات سیاسی به روند تایید صلاحیت ها در آن زمان و وجود مستندات فراوان و حتی اعلام هیات اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات افراد خوشنام را به عنوان کاندیدا معرفی کند

اصلاحات افراد خوشنام را به عنوان کاندیدا معرفی کند