مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-13پزشكي

بستری های مشکوک کرونا در یزد شتاب گرفت/فوت 6 یزدی در شبانه روز گذشته


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که همچنان پذیرش بیماران در بیمارستان های استان در یک شبانه روز سه رقمی است، از فوت شش بیمار دیگر در استان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که همچنان پذیرش بیماران در بیمارستان های استان در یک شبانه روز سه رقمی است، از فوت شش بیمار دیگر در استان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

دکتر ابراهیم سلمانی در این خصوص تصریح کرد: بستری های مشکوک به کرونا در استان یزد امروز به 533 نفر رسیده است که 80 نفر از آنها به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی به سیر افزایشی کرونا در استان اشاره کرد و افزود: در شبانه روز گذشته، 125 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان پذیرش شدند.

وی همچنین از شناسایی تاکنون 77 سرخوشه مبتلا به کرونای جهش یافته در استان خبر داد و اظهار کرد: کرونای جهش یافته در تمام شهرستان های استان یزد شناسایی شده است.

به گفته ی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد، متاسفانه در شبانه روز گذشته، شش بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا، سلمانی تصریح کرد: از مردم می خواهیم که بیماری کرونا را جدی بگیرند، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و از برگزاری دورهمی های خانوادگی و حضور در سطح شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های مشکوک کرونا در یزد شتاب گرفت/فوت 6 یزدی در شبانه روز گذشته

بستری های مشکوک کرونا در یزد شتاب گرفت/فوت 6 یزدی در شبانه روز گذشته