مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-13ورزشي

دست پُر دوومیدانی کرمانشاه تا المپیک آسیایی 2022


رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه بااشاره به کسب مقام نایب قهرمانی کرمانشاه در مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع)، گفت: دست کرمانشاه برای حضور در رقابت های المپیک آسیایی پر خواهد بود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه بااشاره به کسب مقام نایب قهرمانی کرمانشاه در مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع)، گفت: دست کرمانشاه برای حضور در رقابت های المپیک آسیایی پر خواهد بود.

احمد روشن زاده در گفت و گو با ایسنا، از نایب قهرمانی تیم کرمانشاه در نخستین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) در مشهد خبر داد و اظهارکرد: دراین رقابت ها که با حضور 9 تیم خارجی و 32 تیم داخلی برگزار شد، تیم کرمانشاه با کسب دو مدال طلا و دو برنز پس از کشور عراق در جایگاه دوم رقابت ها ایستاد.

وی تصریح کرد: پژمان یارولی در دو 800 متر با زمان یک دقیقه و 47 ثانیه و 89 صدم ثانیه و همایون همتی در دوی 3000 متر با مانع با زمان هشت دقیقه و 55 ثانیه و 45 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.

رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه افزود: همچنین مرتضی ناظمی نیز در رشته پرتاب وزنه با 19.

08متر به مدال برنز رسید و در ماده 4 در 400 متر امدادی هم تیم کرمانشاه متشکل از همایون همتی، پژمان یارولی، مسعود باقری راد و سبحان یاراحمدی سوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست پُر دوومیدانی کرمانشاه تا المپیک آسیایی 2022

دست پُر دوومیدانی کرمانشاه تا المپیک آسیایی 2022