مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-13حوادث

5 باند سرقت کابل های برق در روستاهای اهر متلاشی شد


فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اشاره به سرقت سیم های برق در روستاها گفت: 5 باند سرقت سیم و کابل برق در روستاهای اهر متلاشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ قدرت آقاپور صبح سه شنبه در جمع دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان اهر اظهار داشت: متأسفانه سال گذشته چندین فقره سرقت احشام در روستاهای اهر داشتیم که با کار اطلاعاتی؛ موفق به دستگیری سارقین غیربومی احشام روستاییان با بیش از 25 فقره سرقت شدیم.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: عمدتاً این سارقین در خارج از استان آذربایجان شرقی سکونت داشتند که با همکاری دستگاه قضایی؛ سارقین را خارج از حوزه استحفاظی استان دستگیر و به شهرستان اهر بازگردانیم.

وی با اشاره به این که با همکاری روستاییان و کار اطلاعاتی توانستیم 5 باند سرقت سیم کابل های برق را شناسایی و متلاشی کنیم، گفت: این در حالی بود که از برخی باندهای سرقت تا 1500 متر سیم کابل برق کشف کنیم و این موفقیت با همکاری روستاییان میسر شد به طوری که فردی به روشنایی روستاییان رحم نمی کند در واقع به هیچ چیز رحم نخواهد کرد.

آقاپور تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون همکاری اهالی روستاها در خصوص شناسایی و دستگیری سارقین خانه باغ ها، خودرو یا اموال دولتی همکاری بی نظیری با نیروی انتظامی شهرستان اهر داشتند از این رو انتظار داریم تا این همکاری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 باند سرقت کابل های برق در روستاهای اهر متلاشی شد

5 باند سرقت کابل های برق در روستاهای اهر متلاشی شد