مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-13سياسي

آغاز عملیات طرح جامع توسعه آستان امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد


معاون سرمایه گذاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از آغاز به کار عملیات اجرایی فاز اول طرح جامع توسعه آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) خبر داد.

- آغاز عملیات طرح جامع توسعه آستان امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد ایسنا/یزد معاون سرمایه گذاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از آغاز به کار عملیات اجرایی فاز اول طرح جامع توسعه آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) خبر داد.

علی پورسلمان با بیان این که طرح جامع توسعه آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) با کاربری های متعدد در نظر گرفته است، گفت: این طرح شامل کاربری های مذهبی، درمانی، تجاری، خدماتی، فرهنگی، هنری، تفریحی، گردشگری، صحن ها و فضای باز، خدمات شهری و همچنین پارکینگ و مشاعات در نظر گرفته شده که در چند فاز اجرایی خواهد شد.

وی بیان این که آغاز به کار فاز اول این طرح با حجم سرمایه گذاری 14 میلیارد تومان روز گذشته در یزد کلید خورد، تصریح کرد: این طرح جامع که در کمیسیون ماده پنج به تصویب رسیده در فاز اول شامل بخش های تجاری، صحن سلام و دارالشفاست که برآورد مدت زمان دو ساله برای اتمام این فاز در نظر گرفته شده است.

معاون اوقاف استان با بیان این که تمام طرح مذکور شامل 18 هزار متر عرصه است، گفت: در این طرح توسعه بخش های مختلفی مانند شبستان، توسعه حسینیه ها، مساجد، کتابخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات طرح جامع توسعه آستان امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد

آغاز عملیات طرح جامع توسعه آستان امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد