مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-13اقتصادي

راه اندازی 6 مرکز جدید نوآوری در دانشگاه امیرکبیر تا پایان 1400


مدیر فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برنامه داریم تا پایان سال جاری 6 مرکز نوآری جدید در دانشکده های این دانشگاه ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه امیرکبیر، علی نیکبخت در مراسم افتتاح صندوق پژوهش و فناوری امیرکبیر گفت: پس از راه اندازی برج فناوری دانشگاه جهش خوبی در تشکیل شرکت ها و مراکز رشد در دانشگاه داشتیم.

وی اظهار داشت: تا پایان سال 99 تعداد 315 تیم در قالب پیش رشد، رشد و دانش بنیان در این دانشگاه حضور داشتند که این مراکز توانسته اند بیش از هزار و 400 شغل ایجاد کنند.

مدیر فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: میزان فروش شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد این دانشگاه در سال 99 بیش از 150 میلیارد است.

نیکبخت خاطرنشان کرد: در سال 98 تعداد 4 مرکز نوآوری در دانشکده های این دانشگاه راه اندازی شد که در سال 99 نیز 3 مرکز جدید به مراکز قبلی افزوده شد و برنامه داریم تا پایان سال جاری 6 مرکز نوآوری دیگر نیز در دانشکده های این دانشگاه ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از مراکز نوآوری پیشرفته مربوط به دانشکده مهندسی کامپیوتر است که امیدواریم طی چند ماه آینده این مرکز افتتاح شود.

مدیر فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: همچنین برنامه داریم در مراکز نوآوری دانشکده ها با کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 6 مرکز جدید نوآوری در دانشگاه امیرکبیر تا پایان 1400

راه اندازی 6 مرکز جدید نوآوری در دانشگاه امیرکبیر تا پایان 1400